Małe tatuaże - cudne?

        Tatuaże. Prawie każdy z nas je ma, małe czy duże. Jednak jest wiele osób, które chcą małe wzory symboli, które mają dla nich bardzo duże znaczenie i chcą by były bardzo osobiste. 


        Małe tatuaże nie tylko mają znaczenie dla osób noszących je ale i mają znaczenie ogólne, szczególnie te z książek czy filmów. Dla niektórych tatuaże są ozdobą a dla niektórych, oznacza coś. Dla mnie temat jest dobrze znany, sama mam ich kilka jednak moje są o wiele większe i bardziej pstrokate. Podobają mi się małe tatuaże jednak wydaje mi się, że byłaby to strata czasu aby pójść do studia i zrobić jakiegoś "pypcia". Może kiedyś się skuszę ale na pewno nie teraz. Moja najlepsza przyjaciółka ma mały tatuaż strzały, który oznacza dla niej by zawsze iść do przodu. 

źródło: @_myonica

    Małe tatuaże mają swój urok, chociażby dlatego, że ich znaczenie jest czasem zaskakująco ciekawe. Oto parę przykładów wzorów, które mnie się bardzo podobają:
 1. Tatuaż kotwicy
Takie symbole mogą być umieszczone w ukrytych miejscach, za uszami lub na palcach. Kotwica jest jednym z najczęściej tatuowanych symboli, który reprezentuje poczucie "uziemienia".

 2. Planetarne symbole
Takie tatuaże zawsze mnie urzekały i zawsze mi się podobały. Takie proste a zarazem takie pełne przekazu. Uważam, że taki tatuaż na dłoni, na palcu były idealny. 

 3. Symbole wikingów
Wikingowie mieli wiele symboli o różnych znaczeniach. Oto przykład pięknego motta, które bardzo dużo mówi. Znaczenie tego tatuażu powyżej brzmi: "When there’s Will, there’s a way" co znaczy: Kiedy jest Wola, będzie i droga. 

 4. Insygnia śmierci (Harry Potter)
Wszyscy, co kochają przygody młodego Czarodzieja i Ci co widzieli film, pamiętają co oznacza Insygnia i jaka jest jej historia. Trzech braci, chcieli oszukać śmierć, 3 artefakty, Czarna różdżka (Elder Wand), Kamień Wskrzeszenia (Ressurection Stone) i najbardziej znana Peleryna Niewidka (Invisibility Cloak). A wszystko jest spisane w zbiorze Baśnie barda Beedle'a.

 5. Vegvisir Compass

Jego znaczenie jest także bardzo interesujące. Jest to nordycki symbol ochrony. "Vegvísir" to islandzkie znaczenie dla "drogowskazu". Są wierzenia że osoba nosząca ten symbol się nie zgubią i zawsze znajdą drogę do niej/jego.

       Jest bardzo wiele takich i innych tatuaży, przedstawiłam Wam najlepsze według mnie i najciekawsze. Forma wykonania takiego wzoru może być różna a i tak piękna . Każdy człowiek jest inny a każdy tatuaż jest indywidualny i opisuje daną osobę. Ale wszystkie tatuaże są piękne. Zawsze będą mnie urzekać różne formy przedstawienia wzoru. I jeśli chcecie zrobić sobie swój pierwszy tatuaż, zastanówcie się dobrze, znajdźcie najlepsze studio i do dzieła! :)




byJust

2 komentarze:

  1. Czasem się zdarza, że robią sobie tatuaże bez znacznaczenia, ale to nie ze względu na to, ze nie mają pomysłu, tylko po prostu 'tym żyją'. Ogółem tatuaże są ekstra, nie rozumiem czemu tak wiele osób nnarzeka, ze 'kiedyś nie będzie ci się to podobać', 'jak będziesz z tym wyglądać na starość'... W sumie to takie robienie problemu z niczego.
    Super blog.
    crazy-agaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń